Όπως αναφέρθηκε από το TechCrunch, το Instagram έχει ξεκινήσει μια αρχική δοκιμή μιας νέας, πλήρους οθόνης παραλλαγής της κύριας οθόνης ροής του, η οποία κάνει το περιεχόμενο του Instagram να μοιάζει πολύ περισσότερο με το TikTok.
Δεν αποτελεί ιδιαίτερη έκπληξη…Πώς θα μπορούσε άλλωστε να μείνει εκτός των σύγχρονων τάσεων;
Instagram & Reels
Έχει ήδη ανακοινωθεί ότι το Instagram εργάζεται για να ευθυγραμμίσει τη ροή περιεχομένου του γύρω από το Reels, δεδομένης της δημοτικότητας της μορφής, ενώ μόλις την περασμένη εβδομάδα, το Meta ανακοίνωσε ότι τα Reels ήδη αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 20% του χρόνου που ξοδεύουν οι άνθρωποι στο Instagram.
Τα Stories θα παραμείνουν στο επάνω μέρος της οθόνης σε αυτήν τη νέα διάταξη, με τη γραμμή Stories να βρίσκεται ακόμα στην κορυφή της εφαρμογής.
Αλλά τελικά και αυτό είναι κάτι που θα αλλάξει σταδιακά.
Στην ουσία, η νέα διάταξη, θα διευκολύνει την παρακολούθηση όλου του περιεχομένου του Instagram σε μία μόνο ροή.
Instagram & Διαφήμιση στο νέο display
Από την άλλη, το Instagram κερδίζει χρήματα από τις διαφημίσεις, εμφανίζοντας προσφορές σε πλήρη οθόνη ανάμεσα στα Stories, κάτι που πιθανότατα περιπλέκει ελαφρώς τα πράγματα.
Αυτός είναι πιθανός ο λόγος για τον οποίο το Instagram δεν θέλει ακόμη να συγχωνεύσει τα πάντα μαζί – αλλά καθώς εξελίσσει τα εργαλεία δημιουργίας εσόδων του, κατά πάσα πιθανότητα θα βρεθεί η χρυσή τομή, με όλο το περιεχόμενο να ρέει μέσω μιας πλήρους οθόνης με ροή στατικών αναρτήσεων με δυνατότητα κύλισης, reels & Stories, όλα σε ένα.
Αναμένουμε!