Το SEO Απαραίτητο για κάθε Επιχείρηση

Μέσα στο 2022, η ανάγκη για SEO αυξήθηκε κατακόρυφα σε σχέση με άλλες χρονιές. Καθώς οι καταναλωτές στράφηκαν μαζικά στο διαδίκτυο -ακόμη περισσότερο λόγω των lockdowns-ακόμη και οι πιο παραδοσιακές επιχειρήσεις συνειδητοποίησαν ότι πρέπει να επιταχύνουν τις διαδικασίες προβολής τους στο internet.

Το SEO ήταν και θα είναι ο πιο βιώσιμος και οικονομικά αποδοτικός τρόπος προβολής μιας επιχείρησης, συγκριτικά με όλα τα κανάλια digital marketing μαζί.

Σίγουρα το SEO δεν αποτελεί πλέον απλά προβολή στην πρώτη σελίδα. Δες 5 λόγους που το καθιστούν μονόδρομο για κάθε επιχείρηση ή ελεύθερο επαγγελματία.

1. Οργανικές αναζητήσεις

Η οργανική αναζήτηση είναι ένα τεράστιο μέρος της απόδοσης του ιστότοπου των περισσότερων επιχειρήσεων και ένα κρίσιμο στοιχείο της διοχέτευσης νέων εν δυνάμει πελατών.

Προφανώς η Goolge έχει παγκοσμίως το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς (>97%) σε σχέση με άλλες μηχανές αναζήτησης.

Το YouTube είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης (και πάλι της Google) και πάνω από 2 δισεκατομμύρια άνθρωποι έχουν πρόσβαση σε αυτό τουλάχιστον μία φορά το μήνα.

Γνωρίζουμε ότι η πλειοψηφία του κόσμου με πρόσβαση στο διαδίκτυο, επισκέπτεται την Google τουλάχιστον μία φορά την ημέρα για να λάβει πληροφορίες.

Προφανώς το να βρίσκεσαι στην πρώτη σελίδα της Google αποτελεί ασύγκριτο πλεονέκτημα. Το ποιοτικό SEO και ένας ιστότοπος υψηλής ποιότητας είναι εξαιρετικά σημαντικά αν θέλεις να έχεις σταθερή ροή -όχι απλά νέων πελατών- αλλά ανθρώπων που εμπιστεύονται το brand σου.

2. 1η σελίδα Google σημαίνει Εμπιστοσύνη και Αξιοπιστία

Ο στόχος κάθε έμπειρου SEO Specialist, είναι να δημιουργήσει μια ισχυρή βάση για έναν καλοσχεδιασμένο ιστότοπο με καθαρή, αποτελεσματική εμπειρία χρήστη που είναι εύκολα ανιχνεύσιμη στην αναζήτηση.

Πώς γίνεται αυτό; Σε τίτλους:

  • Off-page SEO
  • On-page SEO
  • Άψογο και μοναδικό Content

Το πρόβλημα είναι ότι είναι αδύνατο να οικοδομήσουμε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία από τη μια μέρα στην άλλη – όπως και στην πραγματική ζωή. Κερδίζεται και χτίζεται με την πάροδο του χρόνου.

Η τήρηση των οδηγιών E-A-T (Expertise, Authoritativeness, and Trustworthiness) της Google είναι κρίσιμη για τη διασφάλιση επιτυχημένων αποτελεσμάτων.

Πιθανότατα αν είσαι καλός στη δουλειά σου αποκλείεται να έχεις χρόνο να γίνεις SEO Expert. Αν θέλεις να δεις σίγουρα και σταθερά αποτελέσματα θα πρέπει να επιλέξεις τα κατάλληλα SEO Services από έναν επαγγελματία που ξέρει ακριβώς τι πρέπει να κάνει ενημερώνοντας σε, σε κάθε βήμα.

3. SEO και κατανόηση πρόθεσης χρηστών

Το SEO με απλά λόγια μπορεί να μας πει τι θέλουν πραγματικά οι πελάτες. Τα δεδομένα μας δίνουν σαφή σημάδια πρόθεσης και συμπεριφοράς χρήστη (user intent – behavior).

Αυτό το κάνει με πολλούς τρόπους:

  • Δεδομένα ερωτήματος αναζήτησης (search query data).
  • Ανάλυση SERP (ανάλυση αποτελεσμάτων στην πρώτη σελίδα).
  • Δεδομένα Analytics και πληροφορίες τεχνητής νοημοσύνης.

Μαθαίνοντας τι θέλουν οι πελάτες μας, είμαστε σε θέση να τους εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, είτε θέλουν να πληροφορηθούν είτε να μας επισκεφθούν είτε να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας.

4. Καλό SEO σημαίνει καλύτερη εμπειρία χρήστη

Η εμπειρία χρήστη έχει γίνει η νούμερο ένα προτεραιότητα κάθε επιχείρησης. Όλοι θέλουν καλύτερες οργανικές ταξινομήσεις και μέγιστη ορατότητα.

Ωστόσο, λίγοι συνειδητοποιούν ότι η βέλτιστη εμπειρία χρήστη θέλει χρόνο και κόπο για να κατακτηθεί και να εδραιωθεί.

Η Google ερμηνεύει μια κακή ή μια θετική εμπειρία χρήστη, οπότε έχει γίνει βασικό στοιχείο για την επιτυχία ενός ιστότοπου.

Οι πελάτες ξέρουν τι θέλουν. Το θέμα είναι να μπορούν να το βρουν στην ιστοσελίδα σου με τον πληγρέστερο δυνατό τρόπο για την αναζήτηση που έκαναν.

Η Google ενισχύει τη συαθερή εμπειρία χρήστη, προσφέροντας απαντήσεις σε αναζητήσεις απευθείας στα SERP (μηχανή αναζήτησης σελίδες αποτελεσμάτων).

Στόχος είναι να προσφέρουμε στους χρήστες τις πληροφορίες που αναζητούν με τα λιγότερα δυνατά κλικς, γρήγορα και εύκολα.

5. Local SEO

Με την άνοδο και την αυξανόμενη κυριαρχία των αναζητήσεων από κινητά, οι τοπικές αναζητήσεις έχουν γίνει βασικός παράγοντας επιτυχίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Το τοπικό SEO στοχεύει στη βελτιστοποίηση της ψηφιακής παρουσίας για μια συγκεκριμένη περιοχή, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να σε βρίσκουν γρήγορα και εύκολα, φέρνοντάς τους ένα βήμα πιο κοντά σε μια συναλλαγή.

Οι τοπικές βελτιστοποιήσεις επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες γειτονιές, κωμοπόλεις, πόλεις, περιφέρειες, ακόμη και νομούς για να δημιουργήσουν ένα βιώσιμο μέσο για την ανταλλαγή μηνυμάτων μιας επωνυμίας σε τοπικό επίπεδο.

Οι επαγγελματίες του SEO το κάνουν αυτό βελτιστοποιώντας έναν ιστότοπο και το περιεχόμενό του, συμπεριλαμβανομένων των τοπικών παραπομπών και των backlinks, καθώς και των τοπικών καταχωρίσεων που σχετίζονται με την τοποθεσία και τον επιχειρηματικό τομέα στον οποίο ανήκει μια επωνυμία.

Για την προώθηση μιας επιχείρησης σε τοπικό επίπεδο, οι επαγγελματίες του SEO θα πρέπει να βελτιστοποιήσουν σε πρώτο και βασικό στάδιο την καταχώρισή της στο Google My Business και τα προφίλ της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Θα πρέπει επίσης να δίνεται μεγάλη έμφαση στις κριτικές χρηστών στο Google, καθώς και σε άλλους ιστότοπους κριτικών.

Συμπέρασμα

Αυτοί είναι μόνο 5 σημαντικοί λόγοι, που καθιστούν το SEO απαραίτητο για κάθε επιχείρηση, ενώ υπάρχουν πολλοί περισσότεροι! Μάθε περισσότερα για το SEO και το κόστος του.


Σχολιάστε