Γιατί Χρειάζεσαι Copywriting

Το Copywriting δεν είναι κάτι καινούργιο. Υπάρχει πολλά χρόνια. Απλά στην εποχή μας έχει πάρει πολύ μεγαλύτερες διαστάσεις λόγω του Digital Transformation.

Αν θέλεις να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό πρέπει να εφαρμόσεις τεχνικές Copywriting, ή αλλιώς κειμενογραφίας πωλήσεων.

Σε τι διαφέρει το Copywriting από ένα απλό κείμενο;

Με πολύ απλά λόγια, διαφέρει ο σκοπός του καθενός. Το Copywriting έχει σκοπό να πουλήσει και πληροί κάποιες προδοαγραφές, αφού προηγηθεί η ανάλογη μελέτη ανταγωνισμού.

Το καλό Copywriting φέρνει περισσότερες πωλήσεις

Τι θεωρείται καλό Copywriting;

  • Αυτό που σε διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό σου
  • Που παρουσιάζει την επιχείρηση σου με μοναδικό τρόπο
  • Που διατηρεί το ενδιαφέρον όσων έρχονται σε επαφή μαζί του
  • Βελτιώνει την επαγγελματική παρουσία σου
  • Οδηγεί αυτόν που έρχεται σε επαφή μαζί του να κάνει κάποια ενέργεια
  • Εδραιώνει το brand σου

Που μπορείς να το χρησιμοποιήσεις

Η αλήθεια είναι ότι πιθανότατα το χρησιμοποιείς ήδη, απλά με εντελώς λάθος τρόπο.

Είναι στην επαγγελματική σου κάρτα, στα επαγγελματικά σου φυλλάδια, στα προϊόντα σου, στο website σου, στις διαφημίσεις που κάνεις online ή παραδοσιακές, στο blog σου (ειδικά αν εφαρμόζεις SEO content writing τεχνικές, το σωστό copy μπορεί να αυξήσει τα conversions σου).

Αν ο,τι κάνεις μέχρι τώρα δεν σου φέρνει τις πωλήσεις ή δεν προσελκύει το ενδιαφέρον των εν δυνάμει πελατών σου να επικοινωνήσουν μαζί σου, τότε κάτι δεν πάει καλά.

Απλά Copywriting Tips

  1. Να είσαι απολύτως ειλικρινής με τον εαυτό σου. Τι ακριβώς πουλάς, γιατί το πουλάς και ποιος είσαι. Μην απαντήσεις με ανειλικρινή τρόπο. Φαίνεται.
  2. Σε καμία περίπτωση μην αντιγράφεις τον ανταγωνισμό σου. Ειδικά αν βλέπεις ότι όλοι έχουν την ίδια συνταγή, κάνε κάτι διαφορετικό ο κόσμος να χαλάσει. Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται να φύγουν από την πεπατημένη. Λάθος.
  3. Δεν υπάρχει σωστή έκταση κειμένου στο Copywriting. Μπορεί όλα να αποτυπώνονται σε δυο λέξεις, μπορεί σε 2 σελίδες.
  4. Δεν υπάρχει επίσης συγκεκριμένος χρόνος για να παραχθεί. Μπορεί να σου πάρει μια ώρα μπορεί κι ένα μήνα. Η έμπνευση παίζει μεγάλο ρόλο.
  5. Αν το συνδυάζεις με design ή πρόκειται να το εντάξει κάποιος άλλος στο design της ιστοσελίδας του, είναι πολύ σημαντικό να σχετίζονται μεταξύ τους. Ο απλός και minimal σχεδιασμός πάντα κερδίζει.
  6. Έχε στο μυαλό σου τις ανάγκες του πελάτη σου αλλά και τις ανασφάλειες του. Οτιδήποτε δηλαδή τον εμποδίζει να αγοράσει τις υπηρεσίες ή το προϊόν σου και εξουδετέρωσε το.

Θα μπορούσε να μην τελειώσει ποτέ αυτή η λίστα. Όσο μαθαίνεις κι έχεις τριβή με την τέχνη του Copywriting, την αγορά και τις ανάγκες των πελατών σου, πάντα ένα νέο tip, συμπέρασμα ή τεχνική προκύπτει.

Μάθε περισσότερα για το τι είναι το copywriting και πώς λειτουργεί.

Δεν σε συμφέρει να το αγνοήσεις και να μην το εντάξεις στην digital και παραδοσιακή marketing στρατηγική σου.


Σχολιάστε